{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوبه وسط همه ی شلوغی ها اسم یه نفر ویادش میادتوذهنت

چقدر خوبه وسط همه ی شلوغی ها اسم یه نفر ویادش میادتوذهنت یه لبخند گوشه لبت میشینه و میشه دلخوشی و ارامش بعدازتمام خستگی های روزو شبت
دیدگاه ها (۰)

خاموشم اما دارم به آواز غم خود میدهم گوش......!

امروز فقط یه برگ دیگه از تقویم نیست که ورق بخوره.امروز روزیه...

🪶 فیکشن هزبین هتل (TV-Deer):✍🏻 پارت بیست و یکم:زمان میگذره و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط