{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دروغ ک نداریم .. که گاهی میخونم .. بیشتر وقت نایی که مسجد

دروغ ک نداریم .. که گاهی میخونم .. بیشتر وقت نایی که مسجد باشم میخونم
دیدگاه ها (۳۷)

از این عکس کای خییلی خوشم میادنمی‌دونم چرا .. ولی خییلی شکلا...

جیییییییییییییییییییغ هونهان

پیج دومم فالو پلیز ..😭 😭 @.exo_L.

من نرفتم 😉

هر وقت بهت گقتم بیشتر از تراکتور دوست دارم بدون دروغ گفتم

کاش بعضی آدماگاهی مثل مهران مدیری، میپرسیدن :چیزی هست بخوای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط