{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی خندیدیم بسه

هرچی خندیدیم بسه
چن دقیقه به احترام ایشون سکوت میکنیم:))
جوری که از فیک پیج سابقم حمایت کرد>>>>>
دیدگاه ها (۴)

عی وای..

نمی خواستم چیزی بزارم ولی ایشون آنقدر حمایت کرد که خواستم بگ...

عزیزان می‌خوام فیک بنویسم و ایده چند پارتی هم دارم اگه بنویس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط