❌صبح ها با معده خالی چایی یا دارو نخورید !
❌صبح ها با معده خالی چایی یا دارو نخورید !
👈🏻 خوردن چایی باعث افزایش اسید معده،یبوست وحالت تهوع میشود
👈🏻 خوردن دارو(مگرباتجویز پزشک) باعث تحریک جداره روده و زخم معده میشود
#طب_الائمه
🌿 @TebbolAeme 🌿
👈🏻 خوردن چایی باعث افزایش اسید معده،یبوست وحالت تهوع میشود
👈🏻 خوردن دارو(مگرباتجویز پزشک) باعث تحریک جداره روده و زخم معده میشود
#طب_الائمه
🌿 @TebbolAeme 🌿
- ۲.۴k
- ۲۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط