{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در زندگی افرادی هستند

در زندگی افرادی هستند
که مثل چرخ و فلک میمونن،
از بودن در کنارشون لذت میبری
ولی باهاشون به جایی نمیرسی...!
دیدگاه ها (۰)

هیچوقت برای فهمیدہ شدن فریاد نزنیدآنڪه شما را بفهمد؛ صدای سڪ...

در قحطی نیشابور چهل شبانه ‌روز گشتمنه در هیچ مکانی صدای اذان...

#آموزنده

#تلخند

چرخ فلک را با زندگی خوب شکست میدهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط