{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من میخوام از بهترین دوستام و کسایی که واقعا در هر ناراحتی

من میخوام از بهترین دوستام و کسایی که واقعا در هر ناراحتی وخوشحالی در کنارم بودن تشکر کنم من اول از اجی ایدا که خیلی خیلی برام عزیزه تشکر کنم و بهش بگم که خیلی دوستش دارم دوم از داداش امیر گل که به من همیشه کمک میکنه تشکر کنم و بگم که خیلی دوستش دارم سوم از داداش نیما گل و عشق من تشکر کنم داداش نیما خیلی مهربونی سوم از اجی گل خودم که ملیساهستش و عاشقشم خیلی خیلی تشکر کنم و بگم که خیلی خیلی دوستش دارم از فاطمه(seyed)واون یکی فاطمه اجی سلنا مریم جون گل که خیلی دوستش دارم داداش متین حسین داداش محمد سمیرا جون اتنا جونی اجی یلدا اجی نگین وبقیه دوستای گلم تشکر کنم من خیلی دوستتون دارم
دیدگاه ها (۱۳)

اینم اقا حسین گل وگلاب که خیلی مهربونه من خیلی دوستش دارم

اینم مریم جونی که خیلییییییییییییی دوستش دارم

اینم یکی از داداشام که خیلی برام عزیزه

اینم داداش گلم که خیلی مهربونه

سلام بانو امیدوارم که روال باشی🌸😉قند عسلا اومدم یه بیو از خو...

سرنوشت تعیین شده

"میترسیدم...ولی الان فقط می‌دونم خوشحالم که همه‌چیو گفتم!"P⁶...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط