{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با سلیقه وساده من میپسندم سادگی اش را...‌

با سلیقه وساده من میپسندم سادگی اش را...‌
دیدگاه ها (۱)

.با رنگها دنیا را میشه زیباتر نگریست.....

ناب وبی نظیر.....

اغاز خزان درراه است‌....

درچرخش باد غوطه ور ساز مرا.....

تنها صدایی که میپسندم

جی ال میپسندم😝🤝 نه باران اینا خواهرت بخدا درسته منو مامانت ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط