{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ثگ بغض

ثگ بغض
دیدگاه ها (۷)

بچه ها با گادپوری هم کلاس شدم

میرم...ولی اگه کارم داشتید به این شماره بزنگید یا ایتام پیم ...

برم بمیرم؟🙂چرا انقد بقیه کسایی که رفتن انقد براتون مهمن ولی ...

هعی...افسوس

اپدیت پسرا که دارن میرن ژاپن +کپشن

بغض آبُ بغض آبُ فرات بی تابُ اشکای ربابُ کربُلا😔🥺

#بغض#غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط