{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی خداحافظی جدا شدیم و من ،

بی خداحافظی جدا شدیم و من ،
مانند کودکی بودم که نبوسیده دفن شده بود ..
دیدگاه ها (۷۳)

ما نسل بدبختی هستیمدستمان به مقصر اصلی نمیرسد،از همدیگر انتق...

اون کسی که همیشه میفهمه، نه کسی که فهمیده میشه.#Infp

#به‌نام‌الهه‌مادر

یه چیزایی تو زندگی هیچوقت مثل قبل نمیشه

در آخرین نامه ی خداحافظی اش نوشت:دلم با رفتن نبود ؛ اما مجبو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط