از گندم پرسیدند عشقت کیه؟
از گندم پرسیدند عشقت کیه؟
ازخجالت زرد شد!
از گل پرسیدند عشقت کیه؟
از خجالت سرخ شد!
از یخ پرسیدند عشقت کیه؟
از خجالت آب شد!
از من پرسیدند عشقت کیه؟
با افتخار گفتم عشقم بچه های ویسگونه
سلامتی باحالااااا!
سلامتی با جنبه هااااااا !
بزن دست قشنگه رو👏 👏 👏
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺖ ﮐﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮ ﻏﯿﺮﻓﻌﺎﻝ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﻧﯿﺴﺖ.
ببخشید…
ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺑﻬﻢ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﯿﻦ…
ازخجالت زرد شد!
از گل پرسیدند عشقت کیه؟
از خجالت سرخ شد!
از یخ پرسیدند عشقت کیه؟
از خجالت آب شد!
از من پرسیدند عشقت کیه؟
با افتخار گفتم عشقم بچه های ویسگونه
سلامتی باحالااااا!
سلامتی با جنبه هااااااا !
بزن دست قشنگه رو👏 👏 👏
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺖ ﮐﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮ ﻏﯿﺮﻓﻌﺎﻝ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﻧﯿﺴﺖ.
ببخشید…
ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺑﻬﻢ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﯿﻦ…
- ۹۴۳
- ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط