{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید بعد اینکه برینیم به طرف بگیم هیچی تو دلمون نیست.

نباید بعد اینکه برینیم به طرف بگیم هیچی تو دلمون نیست.
-گوه هایی ک نباید بخوریم-
دیدگاه ها (۱)

ازینکه ندارمت گله ای ندارمولی جای خالیت درد میکنه :)

دلتنگی باید جز اسیدها طبقه بندی بشه؛ آدمو می‌خوره.

همه چی از اونجا شروع شد که دیگه برام مثل بقیه نبودی :)

همیشه که نباید گله کرد... یک بار هم، از ته دلمون بگیم:خدایا ...

یه موقع هایی حس هیچی نیست...

اینکه هیچی توش نیست🤡🗣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط