{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی ک عاشق باشه و عشقشو بخاد اونو با همه خوبیا و بدیاش می

کسی ک عاشق باشه و عشقشو بخاد اونو با همه خوبیا و بدیاش میپذیره🙂البت عاشق واقعی منظورمه☺کسی ک عاشق پرسپولیس باشه پرسپولیسو ن فقد برای بُرداش و قهرمانیاش بلک با تموم باختاشو مساویاشو غماشو غصه هاش اونو میپذیره🙃🙂یه هوادار واقعی پرسپولیسو واقعی میخاد😎از ته دل تو هر شرایطی ✌❤ی هوادار واقعی همه جوره پشت تیم هست و حمایتش میکنه🥰❤پس بیایین هوادار واقعی باشیم نه از این هواداری پلاستیکی😍❤💚
#هوادار_پلاستیکی_نباشیم✌❤
دیدگاه ها (۱۸)

خدا وکیلی من اصن خونه نمیرفتم میگفتم مدرسه رو۲۴ ساعته کنین🤐✌...

خودم ب تنهایی فدای تو😎💚تا آخرش تو هر شرایطی کنارتیم😎😍🥰💚

یحیی جان؛ شاید اگر بازی قبلی فحش ناموسی می‌دادی، این بازی رو...

تف کردنو یاد گرفتین یا نه😹😹🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط