آیا اظهارات ترامپ و ونس درباره فروش گندم و ذرت آمریکایی
آیا اظهارات ترامپ و ونس درباره فروش گندم و ذرت آمریکایی به ایران درست است؟
آیا میدانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت میدهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کردهاند؟
چرا؟ چون این محصولات کاملا تراریخته است.
آیا رژیم آمریکا که بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم ایران را شهید کرده محدودیت اخلاقی دارد که این محصولات را فراتر از تراریختگی مسموم نکند؟
آیا آمریکا میتواند هم محصولات مضر خود را بفروشد و هم محدودیتهای کنگره را دور بزند؟
از آنجا که هر توافقی با ایران نیاز به رأی مثبت کنگره دارد، و این رای وجود ندارد، راه جایگزین انتقال پول مسدود شده مردم ایران در قطر به آمریکا، صادرات محصولات مضر آمریکایی به قطر، و ارسال این محصولات از قطر به ایران است. یعنی معامله بین قطر و آمریکا است، با پول ایران و بدون دخالت دولت ایران.
به این ترتیب، تاکنون:
۱- مشکل قیمت بنزین در آمریکا با باز شدن تنگه هرمز حل شده.
۲- با رقیق شدن اورانیوم غنیشده ایران، خیال ترامپ برای استفاده از سلاحهای اتمی تاکتیکی راحت است.
۳- در لبنان در صورت حمله اسرائیل، حزبالله به جای پاسخ نظامی باید "گفتگو" کند.
۴- سلامت مردم ایران در دست مقامات آمریکایی قرار میگیرد.
هیهات من الذله.......
آیا میدانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت میدهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کردهاند؟
چرا؟ چون این محصولات کاملا تراریخته است.
آیا رژیم آمریکا که بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم ایران را شهید کرده محدودیت اخلاقی دارد که این محصولات را فراتر از تراریختگی مسموم نکند؟
آیا آمریکا میتواند هم محصولات مضر خود را بفروشد و هم محدودیتهای کنگره را دور بزند؟
از آنجا که هر توافقی با ایران نیاز به رأی مثبت کنگره دارد، و این رای وجود ندارد، راه جایگزین انتقال پول مسدود شده مردم ایران در قطر به آمریکا، صادرات محصولات مضر آمریکایی به قطر، و ارسال این محصولات از قطر به ایران است. یعنی معامله بین قطر و آمریکا است، با پول ایران و بدون دخالت دولت ایران.
به این ترتیب، تاکنون:
۱- مشکل قیمت بنزین در آمریکا با باز شدن تنگه هرمز حل شده.
۲- با رقیق شدن اورانیوم غنیشده ایران، خیال ترامپ برای استفاده از سلاحهای اتمی تاکتیکی راحت است.
۳- در لبنان در صورت حمله اسرائیل، حزبالله به جای پاسخ نظامی باید "گفتگو" کند.
۴- سلامت مردم ایران در دست مقامات آمریکایی قرار میگیرد.
هیهات من الذله.......
- ۲۳
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط