آخرین بار که من از ته دل خندیدم،علتش پول نبود،علتش انعکاس
آخرین بار که من از ته دل خندیدم،علتش پول نبود،علتش انعکاس جک هر روزنبود،علتش چهره یک دلقک ژولیده یا زمین خوردن یک کور نبود...من به من خندیدم!که چو یک دلقک گیج نقش یک خنده به صورت دارم و دلم غمگین است!
- ۱.۷k
- ۰۵ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط