{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم میگم هر کی کامنت نزاره خره

بازم میگم هر کی کامنت نزاره خره
دیدگاه ها (۷۹)

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺷﺒﻴﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ...ﺳﺎﺩﻩ ﻟﻮﺡ ﻧﺒﺎﺵ !!ﻫﻴﭽﻜﺲ, ﺩﻳﮕﺮﯼ ...

:)

:)

منم اینجوریم :)

اینو واسم کی می خره کامنت بزارههههه

بوگید ببینیم 👁️👄👁️💅هرکس ببینه و کامنت نزاره شب میام تو خوابش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط