{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا مامانم هی میاد تو اتاق هی بهم زل میزنه و میگه نمیخوای

چرا مامانم هی میاد تو اتاق هی بهم زل میزنه و میگه نمیخوای چیزی بگی؟¿ من هی نگاش میکنم میگم تو چی چیزی نمیخوای بگی مگه چرا پاشو ظرفارو بشور😔😑
دیدگاه ها (۷)

اهای شما من احمق نیستن چون تو نیستم 😝

چرا بعضیا انقدر احمقن که فکر میکنن که ما احمقیم که نمیفهمیم ...

زیبا ترین لبخندمو تو اوج غم زدم☺😔

به چوخ رفتوم

هردو شونم بدین من برم :خب میشه بگی بهم بگه چرا احساس میکنم ی...

غروب قلب چپتر ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط