گفتم: دعـاچیست؟
گفتم: دعـاچیست؟
گفتند:طلب نیاز از بی نياز
گفتم: التماس دعـا چیست؟
گفتند:خوبان رادردرگاه خدا
واسطه قـرار دادن
پس با افتخار ميگویم:
ای خـوبـان خــدا
در ایـن شب عاشورا
التماس دعــــا🙏
❣️ خدایا🙏
به حرمت اين روز تاسوعا🏴
وبه حرمت سقاى كربلا
حضرت ابوالفضل عباس(ع)🖤
حلالترین روزیها
پربارترین زیارتها
صالحترین عملها را
برای دوستانم مقدر بفرما 🙏
❉͜͡
⚫️فرا رسیدن عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار آزادگان جهان را به پیروان راستینش تسلیت عرض مینماییم🖤
گفتند:طلب نیاز از بی نياز
گفتم: التماس دعـا چیست؟
گفتند:خوبان رادردرگاه خدا
واسطه قـرار دادن
پس با افتخار ميگویم:
ای خـوبـان خــدا
در ایـن شب عاشورا
التماس دعــــا🙏
❣️ خدایا🙏
به حرمت اين روز تاسوعا🏴
وبه حرمت سقاى كربلا
حضرت ابوالفضل عباس(ع)🖤
حلالترین روزیها
پربارترین زیارتها
صالحترین عملها را
برای دوستانم مقدر بفرما 🙏
❉͜͡
⚫️فرا رسیدن عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار آزادگان جهان را به پیروان راستینش تسلیت عرض مینماییم🖤
- ۱.۱k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط