{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی پناهی نداری ... دل میسپاری به #غربت

وقتی پناهی نداری ... دل میسپاری به #غربت
دیدگاه ها (۱)

هه...

پسلههههه خوووشملمممم

دیــگـــِهــ از گـــِریـِهـــ گـُذَشــتــِهـــ..

دلم گرفته ...

وقتی بچه رابه پدربزرگش میسپاری...😅😂🤣#کلیپ_طنز #ویسگون

بگو خدایا میسپارم به خودت👇🏻💚🥺..وقتی میسپاری به خدا دیگه هیج ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط