{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوناگون pariisa 31694564

دیدگاه ها (۶)

لبخند میزنی دل میبری...مو پریشان میکنی جان میبری..

وقــتی کنـــارمــیجــــایــی بــرای هیــچ شتـابـی نـیستمقـــ...

خوش خوشکشانم میبریاما نگویی تا کجا؟!

چقدر زیباست ..حس با تو بودنتو را خواستن تو را داشتن ..و اما ...

گوربا

فیلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط