{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی در دل من جای خودش را دارد...جانشین تو در این سینه خ

هرکسی در دل من جای خودش را دارد...جانشین تو در این سینه خداوند نشد..!!
دیدگاه ها (۳)

به تو معتادم همه جونم..😻 💖 💕

ای جان🙈 💕 💖

شمال طوری مهدیم😻

شمال طوری مهدیم😻

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچ کس...‌‌‌هیچ کس اینجا ...

به قول علی هرکسی جای خودش را داره

پیش تو هر قدر از دلتنگی‌ام گفتم نشددرد دل کردم ولی از دردهای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط