عزیز من!
عزیز من!
مگرخشونت فقط زدن و کشتن است؟! خشونت همین اجبارهاست،همین حق انتخاب ندادن ها، همین کم حساب کردنها...حتی همین که زنی در گوشه ای از این زمین گوشوارههای دلبرانهاش رابه گوش کرده، لبهایش را پررنگ میکند،لاک میزند وتنها مرد زندگیاش اورا نمیبیند...نهایت خشونت علیه یک زن است!
مگرخشونت فقط زدن و کشتن است؟! خشونت همین اجبارهاست،همین حق انتخاب ندادن ها، همین کم حساب کردنها...حتی همین که زنی در گوشه ای از این زمین گوشوارههای دلبرانهاش رابه گوش کرده، لبهایش را پررنگ میکند،لاک میزند وتنها مرد زندگیاش اورا نمیبیند...نهایت خشونت علیه یک زن است!
- ۸۳۳
- ۰۸ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط