گریه دار است عجب نام اباعبدالله😭🏴
گریه دار است عجب نام اباعبدالله😭🏴
جان فدای عطش کام اباعبدالله
هرکجا پر بکشم سوی حرم می آیم
چون کبوتر شده ام رام اباعبدالله😭🏴
هرکسی صاحب اشک است نظر کرده ی اوست
چشم ما شد ز ازل جام اباعبدالله
خوش به حال شهدائی که رسیدند آخر
با شهادت به سرانجام اباعبدالله😭🏴
سلام یا اباعبدلله یا حسین جانم
🏴🏴🏴🏴🏴
🖤🖤😭🖤🖤
💔💔💔💔💔
جان فدای عطش کام اباعبدالله
هرکجا پر بکشم سوی حرم می آیم
چون کبوتر شده ام رام اباعبدالله😭🏴
هرکسی صاحب اشک است نظر کرده ی اوست
چشم ما شد ز ازل جام اباعبدالله
خوش به حال شهدائی که رسیدند آخر
با شهادت به سرانجام اباعبدالله😭🏴
سلام یا اباعبدلله یا حسین جانم
🏴🏴🏴🏴🏴
🖤🖤😭🖤🖤
💔💔💔💔💔
- ۶۷۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط