{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

گریه دار است عجب نام اباعبدالله😭🏴

گریه دار است عجب نام اباعبدالله😭🏴
جان فدای عطش کام اباعبدالله

هرکجا پر بکشم سوی حرم می آیم
چون کبوتر شده ام رام اباعبدالله😭🏴

هرکسی صاحب اشک است نظر کرده ی اوست
چشم ما شد ز ازل جام اباعبدالله

خوش به حال شهدائی که رسیدند آخر
با شهادت به سرانجام اباعبدالله😭🏴
سلام یا اباعبدلله یا حسین جانم

🏴🏴🏴🏴🏴
🖤🖤😭🖤🖤
💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۰)

گل خوش رنگ و بوی من حسین است😭🏴بهشت آرزوی من حسین استمزن دم پ...

اینک حسین است و شب راز و نیازش😭🏴روح تمام انبیاء محو نمازشآوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط