{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ک امدی خوب چرا میپرسی برادرم بیا بگیر

تو ک امدی خوب چرا میپرسی برادرم بیا بگیر
۱۰
دیدگاه ها (۱)

👀😢

👤💘

اخ قبونت جیگر اجی ۹۹ 😂

اوخدا💗😊

بابا ریدی تو زندگیم..... حداقل بیا گردن بگیر🥲

💬 خوب مردمی داریم،زیر بمبارون میان تو خیابون!🎥 برشی از اپیزو...

بیا پژمردگیمو بگیر ازم گلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط