{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اسیرم ، عاشقم عاشق تر از

من اسیرم ، عاشقم عاشق تر از
افسانه ها
با خیال روی تو من ماندم و ویرانه ها

سر خوش هستم من اگر با من بمانی تا ابد
گر نمانی وایِ من از طعنۀ بیگانه ها...

گویند که عشق عاقبت تسکین است
اول شور است و عاقبت تمکین است

جانست ز آسیاش سنگ زیرین
این صورت بی‌قرار بالایین است
دیدگاه ها (۷)

خدایا یه موشی یه کفتری 😻 😂

عایا شما منو ندوس ؟؟!!!☹ ️💝 💖

.بگذار که از داغ تو قشلاق بسوزد با اشک من و بغض تو آفاق بسوز...

می شود از لب خود جام مرا ...؟ نه نشوددستِ مهری بکشی بر سرِ م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط