{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتَن توهَم بَده وَلے نِمیشہ دوسِت نَداشتـــ...:)

دوست داشتَن توهَم بَده وَلے نِمیشہ دوسِت نَداشتـــ...:)
دیدگاه ها (۱)

شیرازیَم✌

و حَرفایی کِ نگفتنش شکَنجه بود ^^✝ ️🔥

.بزرگترین درد بشریت نادانی نیست بلڪه توهم داشتن آگاهیستاگر م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط