{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تعبنی الحزن...لاوین یبقه اویای ( بسم الله الرحمن الرحیم)

تعبنی الحزن...لاوین یبقه اویای ( بسم الله الرحمن الرحیم) ( وجعلنا الیل سباتا) چا لیش الیحب مینام بلیل
دیدگاه ها (۳)

👑 نــɟــــــ💋 ــــــسℳے

امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی نا شکـر نیستـم فــردا هم روز...

هه

ساعت ها زیر دوش به کاشی های حموم خیره می شی غذاتو سرد می خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط