{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط یک چیز از خداحافظی بدتر است.فرصت خداحافظی پیدا نکردن.

فقط یک چیز از خداحافظی بدتر است.فرصت خداحافظی پیدا نکردن.این زخم همیشه تازه می‌ماند و هر چه نگفته‌ای و هر چه نکرده‌ای تا ابد عذابت می‌دهد.
دیدگاه ها (۰)

ای رهبر شهیدم یادت در دل ها تا ابد باقی می ماند...🖤 #ایران_پ...

گاهی دونفر تا ابد تو قلب هم میمونن اما تو زندگیه هم نه :(اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط