{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس مزخرفیه مگه نه؟

حس مزخرفیه مگه نه؟
درکت میکنم ...
@ti_m_e
دیدگاه ها (۴)

درد؟‌یه چیز عادی از عشقه یه زهر تدریجی @ti_m_e

در نهایت...این تنها راهیه که بلدم زندگی کنم..@ti_m_e

وابستگی یعنی حسی که نمیتونی تحمل کنی کسی دیگه به کسی که دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط