{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه گوسفند منو برد خونشون 😝 😄

یه گوسفند منو برد خونشون 😝 😄
دیدگاه ها (۲۸)

رفتمااااااا

لایک و فالو شه

؟!؟!

والا 😅 😅 😅

اون دوستم:::(گوسفند اسرائیلی) (منو ببخش فاطی🤣🤭)

منو میگه هاااااا🧘🏻‍♀️💔(مود شما : تو تهش خدمتکار خونشون بشی 💆...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط