{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امتیازدادن ی خارجی درموردایران فقط رانندگیش....خخخخ

امتیازدادن ی خارجی درموردایران فقط رانندگیش....خخخخ
دیدگاه ها (۲)

الکی مثلامنم تولدمه خخخخخ

وقتی یادت میادپنج شنبه رمضونه

وقتی میخوای چیزی ک نیسی بشی

جوری ک مردم سعی دارن سراززندگی من دربیارن

نظرمالک ابرکمپانی جهانی امریکای غربی درموردایران دروازه روبه...

یکی بهم گفته صاحبش رانندگیش خوب نیست کی پایس بریم نجاتش بدیم...

مسخره کردن خارجی ها در باره ی پهلوی و اسرائیل👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط