{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش

کاش
" ﻓﻘــــﻂ " ,
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــــﻢ ...
ﺧﺪﺍ ﻫـــــﯽ ﺑﭙﺮﺳﺪ
خب , ﺩیگه چی
ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾـــﻢ : ﻫﯿﭻ
ﻫـــــﻤﯿﻦ ﮐﺎﻓﯿــــﺴﺖ
دیدگاه ها (۱)

گاهی تو بیا و عاشقـــم باشمن خاک شدم،شقایقــم باشاینجا همه م...

گفتم عاشق پت و متم .. گفت حتمابخاطر اینکه خیلی خنده دارن؟! گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط