{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی ‌سوال‌ می‌کند به خاطر چه زنده‌ ای؟

کسی ‌سوال‌ می‌کند به خاطر چه زنده‌ ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم

“نیما یوشیج”
دیدگاه ها (۰)

⭕ پاسخی به بی خدایان و اسلام ستیزان

♻️ اشتباه نکنید، آقای پزشکیان قول هم داده

🔴خداشناسی به سبک پوتین😅

سلام ای زیباترین صحرا ...

نیما و اشکان😍😍سوال پست:تو کدوم شهر زندگی میکنی؟من تهران

" محبت "تنها کلیدیست که بی هیچ بهانه ایهر قفلی را باز می کند...

بعضی آدما سنجاقن ....بهانه ای قشنگ برای وصل شدن به زندگی ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط