{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نت گوههه یکی بیاد بحفیم

نت گوههه یکی بیاد بحفیم
دیدگاه ها (۲)

باهمتون قهرم

کهلم بخرفین کی بیداله

حوسلم سل میله 😢😢😢😢😢😢😢

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

خوشگلام ببخشید نت ندارم شاید یکی دو روز نباشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط