🔴کاخ سفید دقایقی پیش با اشاره به ادعای جی دی ونس، در تویی
🔴کاخ سفید دقایقی پیش با اشاره به ادعای جی دی ونس، در توییتی نوشت:
ایران با ورود مجدد بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی موافقت کرده است.
جی دی ونس برخلاف مذاکره کننده های ما قایم نکرد و همه چیز رو به مردمش توضیح داد
گفت دیروز روز خوبی بود برای ما
چهار چیز مهم که می خواستیم به دست آوردیم
اول باز شدن دائمی تنگه هرمز بدون عوارض و مین روبی توسط ایران
دوم ورود بارزسان آژانس برای بازرسی سوم پایان فعالیت های هسته ایی ایران برای همیشه
چهارم کم شدن آتش بین لبنان واسراییل(توجه کنید که نگفت آتش بس)
خبرنگار پرسید دیروز بعد از تهدید ترامپ ایرانی ها به صورت قهر از جلسه خارج شدن
ونس گفت نه اونا نرفتن
اونا دروغ و چرت و پرت گفته بودن و رئیس جمهور ترامپ جوابشون رو داد منم گفتم انتظار نداشته باشید من و رئیس جمهور به چرت و پرت های شما جواب ندیم
اوناهم جلسه رو ترک نکردن و تا یک شب ماندن
کاش ذلت و خاری هاتون فقط مختص خودتون بود نه به اسم ایران و ایرانی
ایران با ورود مجدد بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی موافقت کرده است.
جی دی ونس برخلاف مذاکره کننده های ما قایم نکرد و همه چیز رو به مردمش توضیح داد
گفت دیروز روز خوبی بود برای ما
چهار چیز مهم که می خواستیم به دست آوردیم
اول باز شدن دائمی تنگه هرمز بدون عوارض و مین روبی توسط ایران
دوم ورود بارزسان آژانس برای بازرسی سوم پایان فعالیت های هسته ایی ایران برای همیشه
چهارم کم شدن آتش بین لبنان واسراییل(توجه کنید که نگفت آتش بس)
خبرنگار پرسید دیروز بعد از تهدید ترامپ ایرانی ها به صورت قهر از جلسه خارج شدن
ونس گفت نه اونا نرفتن
اونا دروغ و چرت و پرت گفته بودن و رئیس جمهور ترامپ جوابشون رو داد منم گفتم انتظار نداشته باشید من و رئیس جمهور به چرت و پرت های شما جواب ندیم
اوناهم جلسه رو ترک نکردن و تا یک شب ماندن
کاش ذلت و خاری هاتون فقط مختص خودتون بود نه به اسم ایران و ایرانی
- ۵۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط