{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کار خودمه ،خوبه؟.....

کار خودمه ،خوبه؟.....
دیدگاه ها (۳)

اینم خودم بافتم .......

از صفحه اش عکس گرفتم،امیدوارم به دردتون بخوره،موفق باشید.......

از عارفی پرسیدند : چرا اینقدر ذکر صلوات در منابع دینی ما تاک...

هر شب قبل از خواب بخونیم........

ادیت خودمه خوبه؟؟؟؟

اگه می خواهید تستش کنم بگوزید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط