{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به آدما به اندازه شعورشون‌ اعتماد کن. نه شعارشون‌😉

به آدما به اندازه شعورشون‌ اعتماد کن. نه شعارشون‌😉
دیدگاه ها (۰)

مهم نیس چقد بالاییمهم اینه که اون بالا لاشخوری یا عقاب🏁

کسایی که در حدت نیستنضعف هات رو به روت میارنتا عقده هاسون خا...

🤕🤕🤕😵

دلم از این زمستونا میخواد🥲💔

به ادما اعتماد نکنید)؛

هیچ وقت به ادما اعتماد نکن :))

لایک یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط