{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حـوصـلـه ام کـم است..

حـوصـلـه ام کـم است..
مـی خـواهـم سـر بـه تـن ِ هـیـچ رویـایـی نـبـاشـد!
دیدگاه ها (۳)

گاهی سکوت میکنیچون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنیگاهی سکو...

آنکس که در این دیر کمی درد ندارد،هرگز خبر از حال شب سرد ندار...

درپـایـانـی بـی پـایـان بـه سـر مـی بـرم؛.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط