{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم می خواست

دلم می خواست
کسی باشد
که مرا بلد باشد ...
بلد بودن مهم تر از عاشق بودن یا حتی دوست داشتن است
کاش کسی باشد که مرا بلد باشد....
دیدگاه ها (۰)

کاش بلد بودیم عاشق خودمان شویم ،خودِ ماعجیب لایقِدوست داشتن ...

☆☆☆☆

گاهی دلم به سمت خدا می برد مرایعنی به آستان رضا می برد مرامث...

کاش همچین ادیت بلد بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط