{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در هجوم پی در پی غم‌ و ترس

در هجوم پی در پی غم‌ و ترس
همین که خدا هست..
کافیست و بس..
دیدگاه ها (۰)

بلاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم:)چون سپردیم...

چی خوشحالت می کنهزیر پست بنویس

•••تنها خداست که از دلم خبر دارهاز فریادِ بی صدای درونِ من! ...

آرین محمدی

آرین محمدی

آرین محمدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط