{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاغو دیه بسه😲 😡 😠

عاغو دیه بسه😲 😡 😠
برینو عکس ریسی و روحانی رو از روی پرفایلاتون وردارین
همون عکسِ گل و بلبل و جک و جونورا رو بزارید
اصن هیچ بفکرِ تهیه عکسِ زولبیا بامبیا
برای پروفایلتان بوده اید😲 😲
😅 😅 😅
دیدگاه ها (۴۶)

تبرییییک✌ ✌ ✌ ✌

آه و واویلاااااع😲 😲 😲 😲

بعععع😲 😲 😲

راسی دیشو شب یلدا بود یادم رف تبریک بگمتون😅 یلداتونم مبارک😅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط