{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینقدر این اهنگ خوبه میخوام جفت پا برم تو شکم خوانندش -_-

اینقدر این اهنگ خوبه میخوام جفت پا برم تو شکم خوانندش -_- مثلا که چی این اهنگ چرا اینقدر خوبه -_-
دیدگاه ها (۶)

اگه داداش داشتم.... همیشه مواظبم بود.... نمیزاشت کسی اذیتم ک...

غزل جون بیا عزیزم من اینو به معلمم نشون دادم گفت درسته :)

بازم به ی لبخند دل بسته دلم :)

*___* my loveاوخی جونیور جونم فکر کنم مریض شده الهییی

یکی بگه این قسمت جدید انیمه اوماروعه یا چی؟تو کامنتا بگین می...

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

زندگی خوبه ادامه بده تو میتونی مثلا ایزوکو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط