💔🚶♀
💔🚶♀
كاش بفهميد وقتى...
يكى دوستون داره بايد باهاش
مهربون تر باشيد نه اينكه
انقدر اذيتش كنيد كه
از دوست داشتنش پشيمون بشه
كاش بفهميد وقتى...
يكى دوستون داره بايد باهاش
مهربون تر باشيد نه اينكه
انقدر اذيتش كنيد كه
از دوست داشتنش پشيمون بشه
- ۲.۱k
- ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط