{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم خراب هعی آخه چه گناهی کردم

حالم خراب هعی آخه چه گناهی کردم
دیدگاه ها (۰)

هیچی ندارم بگم چند وقتی شاید نیام ویسگون البته شاید چون حالم...

یه ویدیو میخواستم بزارم که اینو پیدا کردم امیدوارم بیشتر بتو...

حاجی چت من با مثلا رفیقم😂

پروفف

حالم خراب

حالم خراب

هعی هیون،حالم حالت😂🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط