{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ما_معمولیا هموناییم که اگه نباشیم فقط نیسیم نه کسی نگران

#ما_معمولیا هموناییم که اگه نباشیم فقط نیسیم نه کسی نگرانمون میشه و نه واسه کسی اهمیتی داره #toni
دیدگاه ها (۸)

😁😄

امروز کسی برام سبزه گره نزنه من استندبای حاجی‌ام😂

‏برو با همونی اس‌ام‌اس بازی کن که این چند روز می‌کردی، چی شد...

😂😂سیزده به بدرتون مبارک

تنگه هرمز و مدیریتش برای ایران است و فوایدش برای دنیا

اگه راه داره اگه میشه برگرد#روز_عرفه #کربلایی_حسین_ستوده🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط