{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااااااای اینو

وااااااای اینو
دیدگاه ها (۱۴)

.........

حااااااااااااالمممممم بهمممممم میخووووووووووورررررررررررررهه...

نمیخوام برم اون حوالی تو اون جاده های شمالی بگم جات خالییییی...

خودکشی...............

وااااااای من قربونه خنده هات بشم

عاشقتونم....... وااااااای مرسیییییی🪻🪻🪻🪻🪻💜💜💜💜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط