بعضی دوست داشتن ها واقعا عَجیبند ...!
بعضی دوست داشتن ها واقعا عَجیبند ...!
مَگرمیشود کسی رودوست داشت ...
بدون هیچ آغوشی ..
هیچ عَطری ..
هیچ بوسه ای ..
من او را فقط از دور دوست دارم ..
#رمضان_کریم🌙🌹🍃
مَگرمیشود کسی رودوست داشت ...
بدون هیچ آغوشی ..
هیچ عَطری ..
هیچ بوسه ای ..
من او را فقط از دور دوست دارم ..
#رمضان_کریم🌙🌹🍃
- ۲۰.۱k
- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط