{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم این آغاز ؛ پایان ندارد ..

گفتم این آغاز ؛ پایان ندارد ..
#اهورا_ایمان
دیدگاه ها (۷)

آیینه ایم و عکسْ به بر می‌کشیم ما!...#بیدل

ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ " #ﻋـﺎﺑـﺪ " ﺑﺎﺷﯽ،" #ﻋـَﺒﺪ " ﺑـﺎﺵ ! #ﺷـﯿﻄﺎﻥ ﻫﻢ ﻗ...

وای از دلبر که جان فرسود از او...

در جنون تو رفته‌ام از خویش...#فروغ_فرخزاد

جمله

گفتم این آغاز پایان ندارد عشق اگر عشق است آسان ندارد 🫂❤️‍🩹.#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط