{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو سال با جعل سند و رشوه به فدراسیون، قهرمان شدن. تست‌های

دو سال با جعل سند و رشوه به فدراسیون، قهرمان شدن. تست‌های دوپینگشون به آلمان ارسال نشد

سالی چند ده میلیارد بیشتر پول گرفتن و بدهی های خارجیشون رو وزارت ورزش داد. هیأت دولت رفت به ترکیه‌ای ها التماس کرد و رید به عزّت ملی تا تیم حکومت رو ببخشن

وزیر یه سوپرجام الکی رو میخواد تقدیم تیم پسرش کنه. بدهکار بانکی اومد پول مردم رو خرج اون طویله کرد

بعد کاپیتان دوپینگی‌شون اومده میگه لنگ مظلوم و تنهاس :)))


این جماعت نه تنها مرزهای هوچی گری رو، بلکه مرزهای نطفه خرابی رو هم جابجا کردن
دیدگاه ها (۲)

برادران حیدری قبلا ارادتشون رو به لنگ تهران نشون دادن ولی در...

لنگ تنهاس ...اما در زیر چتر حمایتی وزیر ورزش!!اونقدر تنهاس ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط