{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرقی نداشت

فرقی نداشت
دیشب و امشب برای من
جز آنکه
بر نبود تو
یک شب اضافه شد.
دیدگاه ها (۲)

:(

*_*

خدای جذابیتتون برگشتاینجا بودمااا ولی خودم نبودم:(

:(

اینم از امشب که که دیشب نگرانش بودیم . گذشت....شب بخیر

دیدی فرقی نداشت رفیق؟!

امشب را تو برایم نقاشی کنتو رنگ بزن بخیالممیدانم که زیبا می ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط