{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه خر درون دارم که احساساتی شه

نه خر درون دارم که احساساتی شه
نه سگ درون دارم که پاچه بگیره

من فقط یه پاندایه درون دارم که یا خوابه یا گشنشه ._.
یه همچین موجوده بی ازاریم من ._.
دیدگاه ها (۱)

:|

:)))

:|WTH? :|

شمالیا و بقیه بیابن وسططططط ^_____^اهاااا اره ایول قر قر قر...

"I fell in love with someone'' (P7)ا.ت : پس عمارت آقای جئون ...

*پاپوش*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط