نه خر درون دارم که احساساتی شه
نه خر درون دارم که احساساتی شه
نه سگ درون دارم که پاچه بگیره
من فقط یه پاندایه درون دارم که یا خوابه یا گشنشه ._.
یه همچین موجوده بی ازاریم من ._.
نه سگ درون دارم که پاچه بگیره
من فقط یه پاندایه درون دارم که یا خوابه یا گشنشه ._.
یه همچین موجوده بی ازاریم من ._.
- ۱.۷k
- ۱۴ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط